torstai 10. huhtikuuta 2014

Urheilullista shoppailua..

Noniin.. nyt testataan miten puhelimella saan onnistumaan tän bloggauksen :D
Tabletilla ei viimeeksi kuvien lataus onnistun, toivottavasti nyt tällä sit.

Jokainenhan huomas varmaan että lidliin oli taas tullut juoksuvaatteita. Sinne oli sit pakko suunnata ja ajattelin
Kerrankin olla ajoissa liikkellä ja mentiin heti vähän jälkeen ysin kun se aukies.. sielhän oli ihan jumalaton määrä sakkii :o ikin ei oo ennen ollu sillo ku oon aamusta menny.

Kivasti oli porukka hamstraamas juoksu kamoja :D kuten myös itsekkin.



Tämmöisellä saaliilla itse sieltä lähdin. :D

Kengät pääsikin sit heti tänään testaukseen ja olin aika positiivisesti yllättyn että noinkin edulliset (huimat 20 €)
Oli hyvät jalas juostes. Saas nähdä että kauanko nuo ehjänä pysyy. :)

Kesäksi löytyi sit caprit ja vihdoinki sain puhelimelle käsivarsikotelon. Onkin pitän tilata ebaysta mutta ei oo vaan tullut tilattua.

Testaukseen ostin juoksusukat. Semmoisia ihmeellisyyksiäkään ei ole minun varastosta löytyn. Näissäkään ei kyllä hinta päätä huimannut (3€ pari :o). Kaupasta oon joskus katellut niin aika tyyriitä.

Olen tuossa maistellut kaikenmoisii urheilujuomii lenkin jälkee. Ja tämmöiseen on sit päädytty



Onkos teil mitää juomaa käytös? :)

Viimeeksi mainitsinkin jumppaohjelmasta.. niin nyt on sekin löytynnyt netistä. Tarkoitus olis nyt kolmen/neljän päivän hiukan jumppailla.:)



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti