perjantai 7. helmikuuta 2014

Lukemista ja ilta puuhaa

Minun piti eilen illalla tulla vielä kirjoittamaan, mutta en sit päässyt kun poika nukahti ja lopulta unohdin kun jäin telkkaria kattomaan :D

Facen kautta törmäsin nuttu projektiin ja aikalailla siintä innostuin.
ohjekin kuulosti helpolta. Mutta ei se sit ollukkaan, tai ainaki niin luulen. Minulla oli 5 puikkoa ja aikani pähkäiltyä totesin et ei sitä näillä tehdä. Aikani pengottua löysin 3mm pyöröpuikot, loin silmukat ja neuloin rivin, tulin tuloksee et ei h*lvetti teen viel 5vuoden päästä tätä. Ihan käsittämättömän pientä piperryst ja ei tod. mun hermot semmosta kestä :D



Tänään on mentävä siis mummon puikkokaapille ettii paksumpia puikkoi :D

Illalla tuli vielä tehtyä reipas lenkki. Minulla on tuo Fitbit ranneke, oon ihan totaalisesti jääny siihen koukkuu. Joka päivä on nyt tullu käveltyä 10 000 askelta ja se on se tavote joka päivältä. Eilen kyllä meinas silmät päästä tipahtaa kun huomasin lukeman 15 399 :o tais olla minun ennätys tuo :D

Lenkin jälkee tuli hörppästyä tuo smoothie juoma. :)

Päivällä kävin hakemassa hiukan ilta lukemista.



Ehkä sieltä vielä jotain löytyy ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti